მეხუთე დღე
დღეს გავეცანი მე-3 მოდულს.მასში მოცემულ სტანდარტებსა და რუბრიკებს. რომლებიც დამეხმარა შემეფასებინა ჩემი პროექტის საკვანძო საფეხურები. ამით დავინახე კავშირება, სტანდარტ, მიზანს, კითხვებს, შინაარსსა და შეფასებებს შორის.
გავიღრმავე ცოდნა ინტერნეტ-კვლევის შესახებ, გავიგე მოკვლეული და გადმოწერილი ინფორმაციის საავტორო უფლებების დაცვის შესახებ. შევქმენი ბიბლიოგრაფიის ფაილი რომელსაც სხვა შემთხვევბში გამოვიყენებ. საკმაოდ საინტერეოს იყო ინტერნეტ კავშირები ანუ ონლაინკოლაბორაციის ინსტრუმენტების გაცნობა. ამ მეთოდით ნამდვილად ჩაერთვებიოან მოსწავლეები ნებისმიერ თემაზე მუშაობისას,
დღეს გავეცანი მე-3 მოდულს.მასში მოცემულ სტანდარტებსა და რუბრიკებს. რომლებიც დამეხმარა შემეფასებინა ჩემი პროექტის საკვანძო საფეხურები. ამით დავინახე კავშირება, სტანდარტ, მიზანს, კითხვებს, შინაარსსა და შეფასებებს შორის.
გავიღრმავე ცოდნა ინტერნეტ-კვლევის შესახებ, გავიგე მოკვლეული და გადმოწერილი ინფორმაციის საავტორო უფლებების დაცვის შესახებ. შევქმენი ბიბლიოგრაფიის ფაილი რომელსაც სხვა შემთხვევბში გამოვიყენებ. საკმაოდ საინტერეოს იყო ინტერნეტ კავშირები ანუ ონლაინკოლაბორაციის ინსტრუმენტების გაცნობა. ამ მეთოდით ნამდვილად ჩაერთვებიოან მოსწავლეები ნებისმიერ თემაზე მუშაობისას,
Комментариев нет:
Отправить комментарий